História v jednej šálke kávy Lavazza

História v jednej šálke kávy Lavazza

001.pngDruhá polovica dvadsiateho storočia bola známa aj veľkým reklamných boomom, keď sa mestá zaplnili bilboardmi, rozhlasom zneli nahrané zvučky a televízia ponúkala okrem Felliniho filmov aj videoreklamy.

Nové reklamné príležitosti nevyužil len Renato Bialetti, ktorý propagoval moka kávovar, ale aj rodina Lavazzovcov. Ich biznis sa znova pomaly rozrastal aj do nových hotelov a obnovených prevádzok, rovnako aj vývoz do zahraničia spôsobil vznik nových pobočiek firmy. 

Raj v šálke. Čo je to za kávu bez pôžitku?

Prvé reklamy sa objavujú v 50. rokoch v novinách a z rádia znel slogan Raj v šálke. Zákazníci tak mohli spoznávať rozšírený sortiment značky Lavazza o nové kávy, čím sa zvýšil nielen predaj, ale i  distribúcia. Koncom 50. rokov začalo pre Lavazzu vyrábať bilboardy známe reklamné štúdio Testa. 

V 70. rokoch nastal mierny pokles na trhu, a tak Lavazza posilnila svoju reklamu o lepší vizuál v televízii. Spolupracovala so známymi talianskymi hercami či spevákmi - prvou bola Monica Vitti, ďalej Bud Spencer a Lucianno Pavarotti. S heslom “Káva je pôžitok a ak to nie je dobrá káva, tak aký je to pôžitok?” si získavala nových zákazníkov, ktorí si našli vo výbere káv Lavazza tú svoju. 

Kvalitu praženia a výroby posilnil vznik Centra Luigiho Lavazzu pre štúdium a výskum kávy v roku 1979, v ktorom sa školia nielen profesionálni talianski baristi, ale aj zamestnanci firmy Lavazza. Tak si získala Lavazza nielen povesť firmy s kvalitnými výrobkami, ale aj tretinový podiel na celkovej distribúcii kávy v celom Taliansku. 

Ak chcete ochutnať kávu, ktorá opantala 16 miliónov Talianov a je na trhu už viac ako 120 rokov, využite náš e-shop a objednajte si kávu, ktorej kvalita je overená časom, profesionálnym spracovaním a obchodníkmi, ktorí si vážia svojich zákazníkov. 

Súvisiace produkty

  • Mletá káva Lavazza Qualità Oro 100% Arabica pozostáva len z tých najkvalitnejších a najsladších kávových zŕn Arabiky pochádzajúcich z Latinskej Ameriky. 

Zo sveta kávy

Ten najlepší výber kávových darčekov!

Ten najlepší výber kávových darčekov!

Vianoce nám klepu na dvere a s nimi prichádza čas radosti, lásky a, samozrejme, darčekov. Nech už patríte medzi kávových nadšencov, gurmánov, alebo milovníkov objavovania nových chuťových...

Nátierky Librum - Už viem čo si dám k rannej kávičke

Nátierky Librum - Už viem čo si dám k rannej kávičke

Orechové krémy sa stali v posledným rokoch obľúbenou pochúťkou všetkých čo vyznávajú zdravý životný štýl.

Exkluzívna kolekcia Bialetti x Dolce&Gabbana

Exkluzívna kolekcia Bialetti x Dolce&Gabbana

Dva veľké symboly Made in Italy štýlu sa spojili za účelom oslavy tradičného talianskeho kávového rituálu. 

Festivalové Leto Cafepoint 

Festivalové Leto Cafepoint 

Zo sveta kávy

Ten najlepší výber kávových darčekov!

Ten najlepší výber kávových darčekov!

Vianoce nám klepu na dvere a s nimi prichádza čas radosti, lásky a, samozrejme, darčekov. Nech už patríte medzi kávových nadšencov, gurmánov, alebo milovníkov objavovania nových chuťových...

Nátierky Librum - Už viem čo si dám k rannej kávičke

Nátierky Librum - Už viem čo si dám k rannej kávičke

Orechové krémy sa stali v posledným rokoch obľúbenou pochúťkou všetkých čo vyznávajú zdravý životný štýl.

Exkluzívna kolekcia Bialetti x Dolce&Gabbana

Exkluzívna kolekcia Bialetti x Dolce&Gabbana

Dva veľké symboly Made in Italy štýlu sa spojili za účelom oslavy tradičného talianskeho kávového rituálu. 

Festivalové Leto Cafepoint 

Festivalové Leto Cafepoint