Druhá polovica dvadsiateho storočia bola známa aj veľkým reklamných boomom, keď sa mestá zaplnili bilboardmi, rozhlasom zneli nahrané zvučky a televízia ponúkala okrem Felliniho filmov aj videoreklamy.
Nové reklamné príležitosti nevyužil len Renato Bialetti, ktorý propagoval moka kávovar, ale aj rodina Lavazzovcov. Ich biznis sa znova pomaly rozrastal aj do nových hotelov a obnovených prevádzok, rovnako aj vývoz do zahraničia spôsobil vznik nových pobočiek firmy.
Raj v šálke. Čo je to za kávu bez pôžitku?
Prvé reklamy sa objavujú v 50. rokoch v novinách a z rádia znel slogan Raj v šálke. Zákazníci tak mohli spoznávať rozšírený sortiment značky Lavazza o nové kávy, čím sa zvýšil nielen predaj, ale i distribúcia. Koncom 50. rokov začalo pre Lavazzu vyrábať bilboardy známe reklamné štúdio Testa.
V 70. rokoch nastal mierny pokles na trhu, a tak Lavazza posilnila svoju reklamu o lepší vizuál v televízii. Spolupracovala so známymi talianskymi hercami či spevákmi - prvou bola Monica Vitti, ďalej Bud Spencer a Lucianno Pavarotti. S heslom “Káva je pôžitok a ak to nie je dobrá káva, tak aký je to pôžitok?” si získavala nových zákazníkov, ktorí si našli vo výbere káv Lavazza tú svoju.
Kvalitu praženia a výroby posilnil vznik Centra Luigiho Lavazzu pre štúdium a výskum kávy v roku 1979, v ktorom sa školia nielen profesionálni talianski baristi, ale aj zamestnanci firmy Lavazza. Tak si získala Lavazza nielen povesť firmy s kvalitnými výrobkami, ale aj tretinový podiel na celkovej distribúcii kávy v celom Taliansku.
Ak chcete ochutnať kávu, ktorá opantala 16 miliónov Talianov a je na trhu už viac ako 120 rokov, využite náš e-shop a objednajte si kávu, ktorej kvalita je overená časom, profesionálnym spracovaním a obchodníkmi, ktorí si vážia svojich zákazníkov.