Detaily
- Pražená zrnková káva
- Zmes 100% Arabiky
- Hmotnosť balenia: 250 g
Charakteristika kávy Lavazza Espresso Classico
Stredne pražená zrnková káva Lavazza Caffé Espresso pozostáva len z tých najkvalitnejších kávových zŕn Arabiky. Vyznačuje sa intenzívnou arómou, zamatovou krémou orieškovej farby a bohatou chuťou so stredným telom. Je vhodná nielen na prípravu espressa, ale aj cappuccina či caffé latte.
O pražiarovi kávy Lavazza Espresso Classico
Lavazza je spoločnosť, ktorá sa zameriava na praženie, distribúciu a predaj kávy a výrobu kávových automatov a kapsulových kávovarov. V roku 1895 ju založil Luigi Lavazza a sídli v talianskom meste Turín. Pôvodne začínala ako malá rodinná firma, dnes túto značku poznajú kávičkári na celom svete, pretože pôsobí vo viac ako 90-tich krajinách sveta. V konkurenčnom kávovom biznise sa presadila vďaka inováciam a využitiu sily reklamy a marketingu. Lavazza vyberá len tie najlepšie kávové zrná, aby vytvorila špeciálne kávové zmesi, ktoré si môžete s radosťou vychutnávať každý deň. Viac ako 120-ročná tradícia praženia kávy zaručuje, že vo Vašej šálke odhalíte tajomstvo tej najlahodnejšej chuti. Viac o spoločnosti Lavazza sa môžete dozvedieť tu.
Súvisiace články
Aj Vám sa občas stane, že sa neviete v širokej ponuke kaviarne alebo reštaurácie zorientovať? Preto prinášame slovník kávičkára - prehľad káv, ktoré najčastejšie nájdete v slovenských baroch a kaviarňach.
Taliani a reklama. Ten, kto ešte neuvidel krásne farebné a epické reklamné plagáty, propagujúce kávu Lavazza, teraz si príde na svoje. A neoľutuje návštevu Talianska a Turína, mesta, odkiaľ sa začal písať príbeh najznámejšej značky kávy na svete.
Luigi Lavazza bol obchodníkom telom aj dušou a vedel, že služba zákazníkom, vychádzanie im v ústrety a kvalita produktov je to najdôležitejšie. Tento prístup sa mu osvedčil už pri predaji zmiešaného tovaru, keď zaviedol aj podomový rozvoz výrobkov až k zákazníkom. Inovácie v rámci predaja sa časom rozšírili až na novinky v oblasti praženia a spracovania kávy.
Káva sa dá piť s plastového pollitrového pohára, ale aj z malej šálky. Kultúra pitia kávy mala a má rôzne podoby. Hoci sa ju kaviarenské reťazce snažia unifikovať, nedarí sa im to.
Veľa značiek káv má talianske názvy. Za mnohými sa skrývajú aj skutoční podnikatelia. Jedným z nich bol i Luigi Lavazza. V konkurenčnom kávovom biznise sa presadil, lebo sa nebál inovácii, spoliehal sa na rodinu a využil silu marketingu a reklamy. Jeho záslouhou sa káva Lavazza stala jednou z najznámejších.