Detaily
- Pražená zrnková káva
- Zmes Arabiky (40%) a Robusty (60%)
- Hmotnosť balenia: 1 kg
Charakteristika kávy Lavazza Crema e Aroma
Stredne pražená zrnková káva Lavazza Crema e Aroma je perfektne vyvážená zmes pozostávajúca len z tých najlepších kávových zŕn Arabiky a starostlivo vyberanej Robusty. Vyznačuje sa intenzívnou arómou, perzistentnou krémou a bohatou chuťou s plným, výrazným telom. Ideálna na prípravu lahodných kávových špecialít, od cappuccina po caffé latte.
Viac informácií o talianskych kávových zmesiach sa môžete dozvedieť tu.
O pražiarovi kávy Lavazza Crema e Aroma
Lavazza je spoločnosť, ktorá sa zameriava na praženie, distribúciu a predaj kávy a výrobu kávových automatov a kapsulových kávovarov. V roku 1895 ju založil Luigi Lavazza a sídli v talianskom meste Turín. Pôvodne začínala ako malá rodinná firma, dnes túto značku poznajú kávičkári na celom svete, pretože pôsobí vo viac ako 90-tich krajinách sveta. V konkurenčnom kávovom biznise sa presadila vďaka inováciam a využitiu sily reklamy a marketingu. Lavazza vyberá len tie najlepšie kávové zrná, aby vytvorila špeciálne kávové zmesi, ktoré si môžete s radosťou vychutnávať každý deň. Viac ako 120-ročná tradícia praženia kávy zaručuje, že vo Vašej šálke odhalíte tajomstvo tej najlahodnejšej chuti. Viac o spoločnosti Lavazza sa môžete dozvedieť tu.
Súvisiace články
Káva je častokrát opradená rôznymi mýtami, ktoré mnohým vŕtajú v hlave a potom si nedokážu naplno vychutnať svoju šálku kávy. Pozrime sa teda na ne spoločne a poďme ich raz a navždy zmiesť zo stola. A pokojne si k tomu dajte aj šálku kávy. Nech teda tie mýty vypijeme až do dna.
Luigi Lavazza bol obchodníkom telom aj dušou a vedel, že služba zákazníkom, vychádzanie im v ústrety a kvalita produktov je to najdôležitejšie. Tento prístup sa mu osvedčil už pri predaji zmiešaného tovaru, keď zaviedol aj podomový rozvoz výrobkov až k zákazníkom. Inovácie v rámci predaja sa časom rozšírili až na novinky v oblasti praženia a spracovania kávy.
O tom, že zákazník kvalitu ocení, svedčí aj príbeh kávovej značky Lavazza, ktorá je na trhu už vyše 120 rokov.
Veľa značiek káv má talianske názvy. Za mnohými sa skrývajú aj skutoční podnikatelia. Jedným z nich bol i Luigi Lavazza. V konkurenčnom kávovom biznise sa presadil, lebo sa nebál inovácii, spoliehal sa na rodinu a využil silu marketingu a reklamy. Jeho záslouhou sa káva Lavazza stala jednou z najznámejších.