Detaily
- Pražená zrnková káva
- Zmes Arabiky (60%) a Robusty (40%)
- Hmotnosť balenia: 1 kg
- Káva určená pre pákové, automatické a moka kávovary
Charakteristika kávy Lavazza Super Crema
Stredne pražená zrnková káva Lavazza Super Crema je vynikajúca kávová zmes viacerých odrôd Arabiky pochádzajúcich z Brazílie, Indie a Kolumbie a Robusty z Indonézie a Vietnamu. Vďaka tejto jedinečnej kombinácii káva v šálke prekvapí zamatovou krémou a perzistentnou arómou. V horko-kyslastej chuti prevládajú tóny medu a sušeného ovocia. Ideálna na prípravu jemného espressa pre spríjemnenie chvíľ odpočinku.
Viac informácií o talianskych kávových zmesiach sa môžete dozvedieť tu.
O pražiarovi kávy Lavazza Super Crema
Lavazza je spoločnosť, ktorá sa zameriava na praženie, distribúciu a predaj kávy a výrobu kávových automatov a kapsulových kávovarov. V roku 1895 ju založil Luigi Lavazza a sídli v talianskom meste Turín. Pôvodne začínala ako malá rodinná firma, dnes túto značku poznajú kávičkári na celom svete, pretože pôsobí vo viac ako 90-tich krajinách sveta. V konkurenčnom kávovom biznise sa presadila vďaka inováciam a využitiu sily reklamy a marketingu. Lavazza vyberá len tie najlepšie kávové zrná, aby vytvorila špeciálne kávové zmesi, ktoré si môžete s radosťou vychutnávať každý deň. Viac ako 120-ročná tradícia praženia kávy zaručuje, že vo Vašej šálke odhalíte tajomstvo tej najlahodnejšej chuti. Viac o spoločnosti Lavazza sa môžete dozvedieť tu.
Súvisiace články
Medzi Arabikou a Robustou sú obrovské rozdiely od nadmorskej výšky, v ktorej sa pestujú, cez tvar zrna až skončíme pri rôznych chuťových spektrách. Na druhej strane, existuje predsa aj zlá Arabika a aj Robusta s neskutočne lahodnou chuťou s čokoládovými a kakaovými tónmi. A tak sa nevieme rozhodnúť, ktorá hrá u nás prvé husle.
Taliani a reklama. Ten, kto ešte neuvidel krásne farebné a epické reklamné plagáty, propagujúce kávu Lavazza, teraz si príde na svoje. A neoľutuje návštevu Talianska a Turína, mesta, odkiaľ sa začal písať príbeh najznámejšej značky kávy na svete.
Luigi Lavazza bol obchodníkom telom aj dušou a vedel, že služba zákazníkom, vychádzanie im v ústrety a kvalita produktov je to najdôležitejšie. Tento prístup sa mu osvedčil už pri predaji zmiešaného tovaru, keď zaviedol aj podomový rozvoz výrobkov až k zákazníkom. Inovácie v rámci predaja sa časom rozšírili až na novinky v oblasti praženia a spracovania kávy.
Cesta kávy z kríka kávovníka do šálky kávy je dlhá. Káva prechádza viacerými procesmi. Ak jeden z nich zlyhá môže to ovplyvniť jej finálnu chuť.