Detaily
- Pražená zrnková káva
- Zmes Arabiky (50%) a Robusty (50%)
- Hmotnosť balenia: 1 kg
- Káva určená pre pákové, automatické a moka kávovary
Charakteristika kávy Lavazza Top Class
Stredne pražená zrnková káva Lavazza Top Class je vysokokvalitná kávová zmes viacerých odrôd Arabiky pochádzajúcich z Brazílie a Indie a Robusty z ostrova Jáva. Vyznačuje sa prenikavou, vyváženou arómou, vynikajúcou krémou, intenzívnou chuťou s tónmi čokolády a sušeného ovocia, plným telom a jemnou dochuťou s náznakmi horkého kakaa. Táto jedinečná káva sa mimoriadne hodí na prípravu cappuccina.
Viac informácií o talianskych kávových zmesiach sa môžete dozvedieť tu.
O pražiarovi kávy Lavazza Top Class
Lavazza je spoločnosť, ktorá sa zameriava na praženie, distribúciu a predaj kávy a výrobu kávových automatov a kapsulových kávovarov. V roku 1895 ju založil Luigi Lavazza a sídli v talianskom meste Turín. Pôvodne začínala ako malá rodinná firma, dnes túto značku poznajú kávičkári na celom svete, pretože pôsobí vo viac ako 90-tich krajinách sveta. V konkurenčnom kávovom biznise sa presadila vďaka inováciam a využitiu sily reklamy a marketingu. Lavazza vyberá len tie najlepšie kávové zrná, aby vytvorila špeciálne kávové zmesi, ktoré si môžete s radosťou vychutnávať každý deň. Viac ako 120-ročná tradícia praženia kávy zaručuje, že vo Vašej šálke odhalíte tajomstvo tej najlahodnejšej chuti. Viac o spoločnosti Lavazza sa môžete dozvedieť tu.
Súvisiace články
Taliani a reklama. Ten, kto ešte neuvidel krásne farebné a epické reklamné plagáty, propagujúce kávu Lavazza, teraz si príde na svoje. A neoľutuje návštevu Talianska a Turína, mesta, odkiaľ sa začal písať príbeh najznámejšej značky kávy na svete.
Luigi Lavazza bol obchodníkom telom aj dušou a vedel, že služba zákazníkom, vychádzanie im v ústrety a kvalita produktov je to najdôležitejšie. Tento prístup sa mu osvedčil už pri predaji zmiešaného tovaru, keď zaviedol aj podomový rozvoz výrobkov až k zákazníkom. Inovácie v rámci predaja sa časom rozšírili až na novinky v oblasti praženia a spracovania kávy.
O tom, že zákazník kvalitu ocení, svedčí aj príbeh kávovej značky Lavazza, ktorá je na trhu už vyše 120 rokov.
Keď sa opýtate bežného Taliana čo raňajkoval, odpovie Vám najčastejšie: „No predsa to, čo vždy: Cornetto e cappuccino!“. Tu je pár tipov, ktoré Vám môžu pri príprave pravých talianskych raňajok pomôcť.
Veľa značiek káv má talianske názvy. Za mnohými sa skrývajú aj skutoční podnikatelia. Jedným z nich bol i Luigi Lavazza. V konkurenčnom kávovom biznise sa presadil, lebo sa nebál inovácii, spoliehal sa na rodinu a využil silu marketingu a reklamy. Jeho záslouhou sa káva Lavazza stala jednou z najznámejších.