Ako postupovať pri poškodení tovaru počas prepravy

Vážený zákazník v prípade, ak sa vyskytne akýkoľvek problém s objednaným tovarom alebo jeho dodaním, postupujte prosím podľa nižšie uvedeného skráteného návodu.

Odporúčame: ak zistíte akékoľvek poškodenie tovaru, kontaktujte nás bezodkladne. Výrazne tým znížite riziko budúcich možných komplikácií spojených s reklamáciou dodaného tovaru.


1. Tovar prišiel poškodený

Môže sa stať, že Vám prišiel Váš balíček vplyvom dopravy poškodený. Ak je zásielka (originálne zabalená krabica) viditeľne poškodená, nepreberajte tovar od kuriéra a kontaktujte Cafepoint.

Aj v prípade, ak sa javí zásielka nepoškodená, presvedčte sa pri jej preberaní alebo bezprostredne po tom, či nie je tovar vplyvom dopravy poškodený. V prípade poškodenia odporúčame vytvoriť fotodokumentáciu. Následne nás prosím bezodkladne informujte o poškodení vašej zásielky.


2. V balení sa nenachádza všetko čo som si objednal

Bezodkladne nás kontaktujte na našej bezplatnej linke 0800 188 441, alebo prostredníctvom emailu na cafepoint@cafepoint.sk. Nezabudnite si pripraviť číslo Vašej objednávky – budeme ho potrebovať.


3. V zásielke sa nenachádza faktúra

V zásielke je vždy faktúra k danej objednávke, ale chyba sa stať môže. Preto prosím najskôr dôkladne prezrite vnútornú časť balenia, krabice, či faktúra nie je nalepená na jej boku, prípadne či sa nenachádza medzi výplňovým materiálom. V prípade produktov s vlastnými obalmi (najmä kávovary), zvykneme faktúry umiestňovať do týchto originálnych obalov k ostatnej dokumentácii. Pokiaľ faktúru nenájdete, neváhajte nás kontaktovať pre vystavenie jej kópie – uveďte číslo objednávky.


4. Neviem zistiť číslo objednávky

Číslo objednávky Vám bolo poslané v potvrdzovacom emaili, na emailovú adresu, ktorú ste uviedli pri vypĺňaní objednávky. Tiež si ho môžete pozrieť v správe vášho profilu, po prihlásení sa na http://www.cafepoint.sk/prihlasenie. Ak sa Vám nedarí číslo objednávky stále zistiť, kontaktujte nás z emailu, pod ktorým ste si objednávali tovar.


5. Pri produkte sa nenachádza manuál

Kontaktujte nás emailom, telefonicky, alebo pomocou web-chatu. Manuál Vám pošleme v elektronickej podobe, prípadne poštou, podľa vašich preferencií. Pred kontaktovaním si pripravte číslo objednávky, môžeme ho od Vás potrebovať pre overenie nákupu.


6. Nie som spokojný s tovarom, službami

Dajte nám prosím vedieť ak ste neboli spokojní! Pochvala nás vždy poteší, konštruktívna kritika ešte viac. :-) Vždy sa snažíme, aby bol každý náš zákazník nadmieru spokojný so službami aj tovarom. Vaša spätná väzba nám pomáha napredovať a zlepšovať sa, vopred ďakujeme za otvorenosť.


V prípade, ak máte ďalšie otázky spojené s nákupom u nás, môžete nás kontaktovať na našom bezplatnom čísle 0800 188 441, prostredníctvom e-mailu na cafepoint@cafepoint.sk, alebo pomocou on-line chatu priamo na www.cafepoint.sk. Pre čo najrýchlejšie vyriešenie problému s objednávkou budeme od vás potrebovať vždy aj číslo predmetnej objednávky. V prípade reklamácie postupujte prosím podľa pokynov uvedených na adrese www.cafepoint.sk/reklamácie.