Detaily
Charakteristika kávy Lavazza Tierra 100% Arabica
Stredne pražená zrnková káva Lavazza Tierra 100% Arabica je výnimočná kávová zmes pestovaná na Rainforest Alliance certifikovaných plantážach v Latinskej Amerike, čo je zárukou prispievania k ochrane životného prostredia a zlepšovania životných podmienok farmárov a ich rodín. Káva v šálke prekvapí intenzívnou arómou s kvetinovými a ovocnými tónmi a perzistentnou krémou. Okrem toho sa vyznačuje vyváženou, zamatovou a čokoládovou chuťou s plným telom. Ideálna na prípravu pravého talianskeho espressa alebo lahodných kávových špecialít (cappuccino, caffé latte,...) kedykoľvek počas dňa. Lavazza Tierra 100% Arabica, to je dokonalá kombinácia kvality a trvalo udržateľného rozvoja.
O pražiarovi kávy Lavazza Tierra 100% Arabica
Lavazza je spoločnosť, ktorá sa zameriava na praženie, distribúciu a predaj kávy a výrobu kávových automatov a kapsulových kávovarov. V roku 1895 ju založil Luigi Lavazza a sídli v talianskom meste Turín. Pôvodne začínala ako malá rodinná firma, dnes túto značku poznajú kávičkári na celom svete, pretože pôsobí vo viac ako 90-tich krajinách sveta. V konkurenčnom kávovom biznise sa presadila vďaka inováciam a využitiu sily reklamy a marketingu. Lavazza vyberá len tie najlepšie kávové zrná, aby vytvorila špeciálne kávové zmesi, ktoré si môžete s radosťou vychutnávať každý deň. Viac ako 120-ročná tradícia praženia kávy zaručuje, že vo Vašej šálke odhalíte tajomstvo tej najlahodnejšej chuti. Viac o spoločnosti Lavazza sa môžete dozvedieť tu.
Súvisiace články
O ekológii a opatreniach, ktoré sa spoločnosť, ale i jednotlivci snažia denne robiť, počujeme čoraz častejšie. Skutočne stojíme na pokraji niekoľkých environmentálnych katastrof. Cieľom tohto článku však nie je Vás vystrašiť. Práve naopak.
Taliani a reklama. Ten, kto ešte neuvidel krásne farebné a epické reklamné plagáty, propagujúce kávu Lavazza, teraz si príde na svoje. A neoľutuje návštevu Talianska a Turína, mesta, odkiaľ sa začal písať príbeh najznámejšej značky kávy na svete.
Luigi Lavazza bol obchodníkom telom aj dušou a vedel, že služba zákazníkom, vychádzanie im v ústrety a kvalita produktov je to najdôležitejšie. Tento prístup sa mu osvedčil už pri predaji zmiešaného tovaru, keď zaviedol aj podomový rozvoz výrobkov až k zákazníkom. Inovácie v rámci predaja sa časom rozšírili až na novinky v oblasti praženia a spracovania kávy.
O tom, že zákazník kvalitu ocení, svedčí aj príbeh kávovej značky Lavazza, ktorá je na trhu už vyše 120 rokov.
Zostala vám kávová usadenina na dne šálky, či v odpadovej miske kávovaru? Nevyhadzujte ju. Použitá káva môže vynikajúco poslúžiť každej domácnosti.